Passie voor Gastvrijheid
Passie voor Gastvrijheid
Wat kunt u van deze cursus verwachten?
Er is enerzijds een grote vraag naar gekwalificeerd Horeca personeel en anderzijds vragen cursisten naar een korte -, praktijkgerichte training in de richting van de Horeca.
Helix Learning speelt daar met een uniek opleidingstraject op in, zodat deelnemers in korte tijd kunnen worden her- , bij-, of omgeschoold in de richting van de Horeca en waardoor Horecaondernemers kunnen profiteren van het invullen van vacatures.
Meer informatie
06-39 570 796
Ons aanbod omvat de volgende onderdelen:
Sociale- en communicatieve vaardigheden |
Rekenvaardigheden |
Klantgericht handelen |
Planning & Organisatie |
Sociale Hygiëne |
Keukenvaardigheden |
HACCP en Allergenen Management |
Duits voor de Horeca |
Bedieningsvaardigheden |
Basiskennis gerechten en dranken |
Het doel van het opleidingstraject Passie voor Gastvrijheid is deelnemers in korte tijd klaar te stomen voor een aantrekkelijke baan in de Horeca. In dit cursustraject wordt een stevige basis gelegd: van passie in het werk tot hygiëne, van klachtbehandeling tot drankenkennis, van kooktechnieken tot gastvrijheid.
Wie dit traject afrondt houdt zich overal staande, en weet in elke situatie wat hem te doen staat: in een hotel, café of restaurant, voor en na het werk, en vooral: tijdens het contact met je klanten en je gasten.
De cursus wordt verzorgd voor een selecte groep deelnemers, die zijn geselecteerd door samenwerkende Horecaondernemers, detacheringsbedrijven, re-integratie bedrijven of uitkerende instanties.
Het opleidingstraject is een flexibel traject. In overleg met de opdrachtgever kunnen wij de inhoud van het traject aanpassen: meer of minder modulen, langer of korter, in de avonduren of overdag, iedere dag of 1 keer per week. Wij maken er samen uw traject van.
Bij het vaststellen van de inhoud en omvang van het traject zijn we uitgegaan van een minimaal instroomniveau VMBO Basisberoepsgerichte leerweg.
Iedere module wordt afgesloten met een (landelijk erkende) toets.
Op het einde van het traject ontvangt de deelnemer een certificaat met daarop de behaalde competenties.
In overleg met de opdrachtgever wordt de planning van het traject vastgesteld.
Op basis van de gekozen inhoud van het traject ontvangt de opdrachtgever een offerte.
De trainingen vinden zoveel mogelijk plaats op de locatie(s) van de opdrachtgever(s)
Bent u een (samenwerkingsverband van) Horecaondernemer(s)?
Bent u een re-integratiebedrijf of detacheringsbedrijf?
Bent u een uitkeringsinstantie?
Heeft u belangstelling om vraag en aanbod samen te laten komen?
Neem dan vrijblijvend contact op met Helix Learning:
info@helixlearning.nl
of bel 0118-558270
Wij gaan dan samen kijken wat de mogelijkheden voor u zijn!