Effectief feedback geven

Effectief feedback geven

Wat kunt u van deze cursus verwachten?

Feedback geven wordt meestal als lastig ervaren, misschien vat de ander het verkeerd op? Of zal het de sfeer binnen het team niet ten goede komen? Toch is het geven van feedback een van de krachtigste instrumenten om als team en individu te kunnen leren en ontwikkelen. Maar hoe doe je dat dan? Feedback geven die wél aankomt bij de ander? In deze training gaan we daar mee aan de slag.

 

 

Meer informatie

Neem contact op met ons voor meer informatie.

0118 - 558270

Aan het eind van deze training:

  • Kennen de deelnemers het model van de 4 Gs over het geven van feedback
  • Kunnen de deelnemers dit toepassen binnen een gedragssimulatie en in de praktijk
  • Kennen de deelnemers het Johari-window en het model van assertieve communicatie
  • Hebben de deelnemers geoefend met het observatie versus interpretatie principe
  • Zijn de deelnemers in staat om feedback te ontvangen op een effectieve wijze
  • Kennen de deelnemer het inhouds- en betrekkingsniveau binnen communicatie en kunnen dit toepassen in de praktijk

Iedereen die binnen een team werkt en graag wil leren hoe je de ander op een effectieve wijze kunt aanspreken op gedrag waar jij, het team of de klant last van heeft of als lastig ervaart.

1 dagdeel van 3  uur

Het inbrengen van eigen cases en voorbeeldsituaties uit de eigen werkpraktijk wordt gevraagd om de training zoveel mogelijk op maat aan te kunnen bieden